Alla inlägg under augusti 2014

Av Hannah - 23 augusti 2014 09:38

Nu tänkte jag visa er mina 5 bästa barnvagnar. Jag har totalt 15 stycken men det finns några som jag är mindre nöjd med. Här kommer mina 6 bästa barnvagnsköp!

Babyjogger city elite

Brio Sing

Brio Spin

Super Nitro

Emmaljunga Super Nitro

BT-Amsterdam-13-Black

BabyTravel Amsterdam

JoolzDayEarthElephant 

Joolz Earth



Av Hannah - 22 augusti 2014 19:53

Här är en jämförelse mellan tre ganska vanliga vagnar

Joolz Day

Bugaboo Cameleon

Lika?!





Av Hannah - 21 augusti 2014 19:28

Haha Kunde inte låta bloggen vara..!

Jag är grymt sugen på att köpa en emmaljunga city cross. Men eftersom den inte har svängbara hjul så blir det tyvärr inte en City cross..  

City Cross

Den är skitfin,jag får väl fundera på saken då...!


Om inte bloggen blir uppdaterad så kan ni följa mig på instagram: Hannahsbarnvagnsblogg


Nu lägger jag bloggingen åt sidan och är med familjen istället!


Kram och godnatt!


Av Hannah - 21 augusti 2014 18:56

Vi är jättenöjda med våran Emmaljunga mondail duo kombi.

Vi köpte våran i slutet av maj iår. Det är en av dem bästa vagnarna vi har,alltså! Vilken pärla!

Den är både snygg och smidig för den delen.

Det ska man ju tänka på när man köper vagnar...! När jag köpte våran första vagn för 6 år sen så tänkte jag inte på att den skulle vara smidig och lätt körd..

Så här ser våran ut:

Mondial Duo Combi

Man kan även välja på andra hjul:

Mondial Duo Combi

Mondial Duo Combi

Mondial Duo Combi

Mondial Duo Combi

Ha en bra kväll hörrni!


Av Hannah - 21 augusti 2014 18:45

Jag heter Hannah och är 27 år. Jag bor med min sambo Kalle och våra tre underbara barn Liam Wilma och Lovisa.

Jag skulle ha gjort en blogg om livet,men sen så ångrade jag mig.. Barnvagnar är ett stort intresse för mig!

Så denna blogg kommer handla om barnvagnar!

Jag kommer tyvärr inte lägga upp några bilder på mig själv,mitt hus eller mina barn. Men hoppas du  vill läsa bloggen ändå!


Kram Hannah

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards